İşbu Ön bilgilendirme Formu; Hizmet almak isteyen kullanıcının bilgilendirilmesini amaçlar. Bu Form, “Kullanıcı Üyelik” ve “Hizmet Veren Üyelik” sözleşmelerinin eki mahiyetindedir.
Hizmet almak isteyen kullanıcı, hizmeti online olarak satın aldığından 29188 Sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ile 23.08.2022 tarihli ve 31932 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik gereğince Mesafeli Hizmet Sözleşmesini onaylaması gerekmektedir.
Hizmet almak isteyen kullanıcı, Hizmet verecek kişi ve e-fixed.com.tr'yi kullanan her kullanıcı, işbu ön bilgilendirme formunun tüm maddelerini başka bir ihbara gerek kalmadan okumuş ve kabul etmiş sayılır. Ancak internet sitesine girerken kullandığınız cihaz veya tarayıcı farkından kaynaklanan mahsurları önlemek adına sözleşmenin çıktısını 12 punto ve koyu fontta olacak şekilde çıktı alarak okumanızı rica ederiz.
İşbu Ön Bilgilendirme Formu’nun konusu, “Alıcı” ve “Satıcı” arasındaki Sözleşme’ye ilişkin Kanun ve Yönetmelik hükümleri uyarınca bilgilendirilmesidir. Ayrıca Yönetmelik uyarınca yer verilmesi zorunlu olan hususlar Ön Bilgilendirme Formu’nda yer almaktadır.
2. TANIMLARÖn Bilgilendirme Formu ve Sözleşme’nin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir.
4.1. Hizmet'lerin temel özellikleri (türü, süresi, kullanılacak malzemeler vb.) e-fixed.com.tr'de yer almaktadır. Alıcı, satın alarak Randevu oluşturduğu Hizmet’in detaylı bilgilerine “Randevularım” sayfasından ulaşabilir.
4.2. Hizmet karşılığında ödenecek tüm tutarlar (tüm vergiler dahil satış fiyatı, teslimat masrafları ve diğer her türlü vergi, resim, harç vb.) aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.
4.3. HİZMET BEDELİ, SATICI ADINA, MSY TARAFINDAN ALICI’DAN TAHSİL EDİLMEKTEDİR. ALICI HİZMET BEDELİNİ MSY'YE ÖDEMEKLE, HİZMET BEDELİNİ SATICI’YA ÖDEMİŞ SAYILACAK VE BİR DAHA ÖDEME YÜKÜMLÜLÜĞÜ ALTINA GİRMEYECEKTİR. ALICI’NIN İLGİLİ MEVZUAT KAPSAMINDA İADE HAKLARI SAKLIDIR.
5. GENEL HÜKÜMLER5.1. Hizmetin temel özellikleri (türü, süresi, kullanılacak malzemeler vb.) e-fixed.com.tr'de yer almaktadır. Geçerli bir Hizmet Alma Talebi oluşturmak için hizmete ilişkin gerekli bilgilerin (talep edilen hizmetin niteliği, özelliği, ifa ve teslim yeri vb.) eksiksiz, doğru ve açık olarak verilmesi ve içeriğinin işbu Sözleşme’de belirtilen şartlara uygun olması gerekir.
5.2. Alıcı, hizmetin temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimat ve cayma hakkı ile kullanım şartlarına ilişkin ön bilgilerin tarafına ulaştığını, okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda satış için gerekli teyid-onayları verdiğini kabul eder.
5.3. Randevu ödemenin yapılması ile alınmış sayılır. Randevuya ilişkin ilgili hizmetin tamamlanması ödeme işlemi tamamlandıktan sonra alınan randevu tarihinde yerine getirilecektir.
5.4. Hizmet sunumu sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun hizmet bedelini e-fixed.com.tr'ye ödememesi halinde, Randevu henüz gerçekleşmediyse randevu iptal edilir, hizmet sunulmuş ise de en geç 10 gün içinde Alıcı tarafından MSY'ye ödenir. MSY'nin akdi-kanuni hakları ayrıca ve her hülakarda saklıdır.
5.5. Alıcı'nın ödemeyi yapması ve Randevuyu iptal etmemesi halinde veya alınan Randevuya gelmemesi durumunda Satıcı bu sözleşmeye göre edimini yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, Alıcı'nın geçerli Randevuya gelmemesinden kaynaklanan her türlü zarar Alıcı'ya aittir.
5.6. Sözleşme konusu Hizmet, Randevu kimin adına alındı ise o kişiye sunulur, bu kişinin Alıcı olduğu varsayılmaktadır. Aksine herhangi bir talep kabul edilmeyecek olup bu durumda alınan ücretin iadesi mümkün değildir.
5.7. Alıcı, bir kereye mahsus olmak üzere kredi kartı bilgilerini ödeme sistemine kaydeder ve bu bilgiler daha sonraki kullanımlarda bir daha bilgi girmeyi gerektirmeden kullanılır. Alıcı isterse üç adete kadar farklı kartı sisteme tanıtabilir. Bu kartlar E-FİXED sisteminde değil, PayTR Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşu A.Ş. (bundan sonra "PayTR" olarak anılacaktır) sisteminde güvenli olarak saklanacaktır. PayTR hakkında detaylı bilgiye paytr.com adresinden ulaşılabilir.
5.8. Alıcı'nın kredi kartı bilgileri E-FİXED tarafından bilinmemekte, ödeme altyapısı PayTR tarafından sağlanmaktadır. PayTR vasıtasıyla gerçekleştirilecek ödemelerde Alıcı PayTR'nin sözleşmelerine riayet edeceğini ve PayTR ile arasındaki sözleşmenin işbu Sözleşme'den bağımsız olduğunu kabul ve taahhüt eder.
5.9. Kredi kartı, PayTR alt yapısında uluslararası standartlarda en üst düzey güvenlik seviyesine sahip PCI-DSS lisansı ile saklanır. Alıcı, saklamış olduğu kredi kartı ile her ay düzenli ödeme yapılacağını kabul etmiş sayılır. Saklı kart istenildiği zaman silinebilir veya birden fazla kart sisteme kaydedilebilir. Ödeme alınamadığı durumlarda abonelikler pasif hale getirilir.
6. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE FİKRİ-SINAİ HAKLAR6.1. Satıcı, işbu sözleşme kapsamındaki kişisel verileri sadece Hizmet’in sunulması amacıyla sınırlı olarak ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na, (“KVKK”) ikincil mevzuata ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu kararlarına uygun olarak işleyecektir. Satıcı, e-fixed.com.tr üzerinden eriştiği kişisel veriler haricinde Alıcı’nın kişisel verilerini işlemeyeceğini ve e-fixed.com.tr üzerinden sağlanan yöntemler dışında Alıcı ile harici olarak iletişime geçmeyeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
6.2. Alıcı, Sözleşme kapsamında sağladığı kişisel verilerin doğru, eksiksiz ve güncel olduğunu kontrol etmekle, bu bilgileri üçüncü kişilerle paylaşmamak, ilgisiz kişilerce erişilememesi için virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil gerekli tedbirleri almak ve söz konusu kişisel verilerin güvenliğini sağlamakla yükümlü olduğunu, aksi halde doğacak zararlardan ve üçüncü kişilerden gelen taleplerden bizzat sorumlu olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
6.3. e-fixed.com.tr'ye ait her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda; Satıcı'nın anlaşmasına göre diğer üçüncü şahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları MSY'ye aittir.
7. CAYMA HAKKI7.1. Alıcı, Randevu saatinden 12 saat öncesine kadar bildirmek koşuluyla, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Randevu saatine 12 saatten az kalması durumunda ise Hizmet Bedelinin %40’ı iade edilir.
7.2. MSY ARACI HİZMET SAĞLAYICI OLDUĞUNDAN, İŞBU SÖZLEŞMENİN TARAFI DEĞİLDİR. BU SEBEPLE ALICI’NIN, MSY'YE KARŞI CAYMA HAKKI YOKTUR VE MEVZUATTA AKSİ AÇIKÇA BELİRTİLMEDİKÇE, MSY’DEN BEDEL İADESİ TALEP EDEMEZ.
8. UYUŞMAZLIK VE YETKİLİ MAHKEME8.1. İşbu sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; Türk Mahkemeleri yetkili olup; uygulanacak hukuk Türk Hukuku'dur.
8.2. Mesafeli Hizmet Sözleşmesi ve Ön Bilgilendirme Formu'na konu Hizmet'ten kaynaklanan ihtilaflarda, ihtilafın parasal değeri Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen parasal sınırlar içerisinde ise Alıcı'nın yerleşim yerindeki Tüketici Hakem Heyetleri, bu sınırların üzerinde ise Alıcı'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
8.3. Mesafeli Hizmet Sözleşmesi'nin ayrılmaz bir parçası olan işbu Ön Bilgilendirme Formu, elektronik ortamda Alıcı tarafından okunarak kabul edilmiştir.